Kako postupiti u slučaju štete
U Triglav osiguranju važno nam je da vam budemo na raspolaganju kad je najpotrebnije: u slučaju nastanka štete. Zato vam omogućavamo da štetu prijavite brzo i jednostavno.
Prijavu štete odnosno zahtjev za odštetu moguće je podnijeti:
• osobno u najbližem prodajnom uredu ili kod vašeg zastupnika
• na sljedeću adresu: prijava.stete@triglav.hr
• pozivom na besplatni broj telefona za štete iz osiguranja od autoodgovornosti i kasko osiguranja : 0800 20 20 80 ili
• putem pošte
Za prijavu šteta molimo vas koristite se e-adresom: prijava.stete@triglav.hr ili se informirajte pozivom na besplatni broj telefona: 0800 20 20 80.
U cilju sigurnog i brzog rješavanja štete, molimo vas da uz svoju prijavu priložite fotografije oštećene imovine (vozila, zgrade, stana) i svu dokumentaciju koja vam je u trenutku prijave dostupna.
Svu dodatnu dokumentaciju koju ćemo vas u postupku obrade štete zatražiti, možete nam dostaviti elektroničkim putem u obliku skeniranog dokumenta ili fotografije, na e-adresu: prijava.stete@triglav.hr
Komunikacija servisa za ovjeru računa i zahtjev za dopunsku procjenu mogu se uputiti na sljedeće adrese:
• dopunskaprocjena@triglav.hr - zahtjev za dopunski pregled vozila
• ovjeraracuna@triglav.hr - ovjera računa/isplata na račun servisne radione uz dostavljenu punomoć vlasnika vozila
Popis servisnih radionica
U slučaju da je šteta već prijavljena te vam je poznata osoba zadužena za njenu obradu, predlažemo direktno kontaktirati zaduženu osobu, e-adrese u Triglav osiguranju d.d. koncipirane su na način: ime.prezime@triglav.hr.
Popravke na vozilima možete ostvariti u jednoj od sljedećih servisnih radionica.