Za bezbrižno putovanje

I pri pomno planiranim putovanjima, pri kratkim izletima u inozemstvo lako se može dogoditi nešto nepredviđeno, nezgoda ili bolest. Troškovi koji su povezani s liječenjem u inozemstvu su obično visoki pa odgovarajuće zdravstvene usluge nisu dostupne.

Zato izleti i putovanja u inozemstvo postaju bezbrižni ako se prije pobrinemo za pratitelja u obliku ugovaranja zdravstvenog osiguranja za vrijeme trajanja puta s asistencijom uz svoju policu životnog osiguranja. Taj Vam polog financijske sigurnosti, u okviru ugovorene osigurane svote za pokriće troškova nužnog liječenja i troškova prijevoza radi bolesti ili nezgode, nudi i besplatnu pomoć odnosno asistenciju. Pomoć pruža naš poslovni partner Europ Assistence kojem povjerenje daju i najveće europske osiguravajuće tvrtke sa milijunima sklopljenih osiguranja i zadovoljnih osiguranika.

POKRIĆE OSIGURANJA ZA OSOBU (U EUR)

 

PROGRAM OSIGURANA SVOTA najviše do TROŠKOVI PRIJEVOZA najviše do
OSNOVNI 15.000 EUR 3.500 EUR

 


EUROP ASSISTANCE


U slučaju nezgode ili bolesti u inozemstvu, nazovite ++36 1 236 7593, Europ Assistence Vam pruža 24 satnu pomoć na engleskom, njemačkom ili francuskom jeziku:

  • pruža informacije o mogućnostima i odgovarajućim uslugama u svakoj državi
  • uspostavlja kontakt s domaćim liječnikom
  • organizira i u okviru osigurane svote preuzima troškove liječenja u bolnici
  • utvrđuje prikladnost zdravstvenih usluga u pojedinačnim ustanovama i nadzire postupak liječenja
  • organizira i preuzima troškove prijevoza do bolnice ili u domovinu.

Ako biste u inozemstvu sami platili troškove liječenja i druge usluge povezane s nesretnim slučajem (nezgodom) ili bolešću, povrat novca možete zatražiti u najbližoj podružnici Triglav osiguranja d.d. na osnovu police osiguranja, originala računa te cjelokupne zdravstvene dokumentacije koju svakako morate zahtijevati pri plaćanju usluga liječenja.


Dokumenti

Za pregled dokumenata preporučujemo PDF preglednik Adobe Acrobat Reader

Obavijest osiguranicima

Unatoč ugovornom isključenju pružanja asistencije u slučaju ratnog stanja, istinski vjerujemo da je naša uloga pomoći našim klijentima uvijek kada je to moguće. Iz tog razloga s našim partnerima iz Europ Assistance pažljivo pratimo trenutačnu situaciju u Ukrajini.

Međutim, uz aktualna ratna dešavanja, naše mogućnosti u Ukrajini su izuzetno limitirane. Imajući na umu kako ratno stanje predstavlja isključenje iz Uvjeta osiguranja, ne savjetujemo putovanje u Ukrajinu.

S oprezom treba pristupiti i putovanjima u Rusiju i Bjelorusiju, gdje još uvijek nema osnova za uskraćivanjem bilo kojih usluga, iako je pružanje usluge asistencije ondje iznimno otežano. Treba imati na umu otežavajuće okolnosti organizacije asistencijskih usluga i ograničene opcije plaćanja uslijed isključenja banaka iz SWIFT sustava, što uvjetuje obavezno plaćanje u lokalnoj valuti na licu mjesta. Sukladno navedenom, za osiguranike će jedina opcija biti plaćanje na licu mjesta i upućivanje na refundaciju maksimalno do limita svote osiguranja.

Svakako i u ovim izazovnim vremenima ostajemo zajedno uz naše krajnje korisnike. Sve će biti u redu.