Pomoć u kući (Kućna asistencija)

Pomoć u kući (Kućna asistencija)

Pukla vam je cijev i doživjeli ste poplavu, ne možete u stan dok ne promijenite bravu ili možda trebate hitnu promjenu razbijenog stakla... trebate pomoć? Ugovaranjem Kućne asistencije dobivate pomoć u kući u iznenadnim i neočekivanim događajima koji su rezultirali oštećenjem, odnosno uništenjem vaše imovine i čija hitna sanacija je nužna kako bi se spriječilo veće oštećenje (kao puknuće cijevi, kvar na instalacijama...).

 

KOME JE NAMIJENJENO OSIGURANJE?

Fizičkim osobama čiji je imovinski interes osiguran, a može se ugovoriti uz paket DOM, osiguranje turističkih apartmana, požarno osiguranje i osiguranje stambenih pokretnina.

 

TERITORIJALNO POKRIĆE – GDJE VRIJEDI OSIGURANJE?

Usluga asistencije Pomoć u kući pruža se u stanu ili kući osiguranika, kao i njemu pripadajućim pomoćnim objektima koji su osigurani važećom policom osiguranja imovine i nalazi se na području kontinentalnog teritorija Republike Hrvatske uključujući otoke Krk, Korčulu, Brač, Hvar, Rab, Pag, Lošinj, Ugljan, Murter i Čiovo, dok je za ostali dio teritorija Republike Hrvatske osiguraniku priznato pravo na povrat troškova za pružene usluge asistencije drugih pružatelja usluga (potrebno je prvo obavijestiti operatera o hitnom slučaju).

 

GLAVNE KARAKTERISTIKE:

Pomoć u kući je usluga dostupna 24 sata dnevno 365 dana u godini, telefonska linija kontaktnog centra na broju telefona +385 1 5632 999 pružatelja asistencije dostupna je svakodnevno od 00 do 24 sata.

 

Popis usluga:
popravak vodovodnih i kanalizacijskih cijevi
popravak električnih instalacija (pokriveni i klima uređaji i bojleri)
popravak brave ili omogućavanje otvaranja vrata
popravak stakla i stolarski radovi

 

Pokriveni su sljedeći troškovi:
troškovi pružanja informacija i organizacije pomoći
troškovi isporuke usluga (maksimum 3 usluge godišnje) koji obuhvaćaju troškove rada i putne troškove izvođača ukupnog iznosa do 2.000 kn zbrojeno za sve intervencije tijekom 12 mjeseci od sklapanja police

 

DODATNE USLUGE:

Pružatelj asistencije na zahtjev klijenta nudi mogućnost uspostave kontakta i slanja servisera na mjesto događaja u slučajevima koji se ne smatraju hitnim slučajem.