Triglav osiguranje i Hrvatski košarkaški savez zajedno prema vrhu

20. 11. 2019

Triglav osiguranje Zagreb, kao ponosni sponzor Hrvatskog košarkaškog saveza, u petak 15.11. organizirao je događaj zajedno sa SLO-CRO poslovnim klubom, u hotelu Hilton, gdje je premijerno prikazan video spot napravljen u suradnji sa Hrvatskim košarkaškim savezom.

 

 

Triglav osiguranje je osiguravajuće društvo prisutno na hrvatskom tržištu od 1967. te se time, uz više od  50 godina tradicije, s pravom smatra jednim od najstarijih osiguravajućih društava u Hrvatskoj. Poslovna mreža Triglava u Hrvatskoj sastoji se od 9 podružnica, više od 70 prodajnih ureda te zapošljava više od 500 zaposlenika. Triglav osiguranje kao društveno odgovorno poduzeće aktivno sudjeluje u promicanju sporta i zdravog načina života. Ponosni je sponzor mnogim poznatim, ali i manje poznatim klubovima sa željom da sponzorstvom ali i donacijama pridonese razvoju sporta i sportaša u Hrvatskoj. Također sponzor je raznim udrugama među kojima je i SLO-CRO poslovni klub, osnovan s namjerom organiziranja i jačanja ekonomskih odnosa Republike Slovenije i Republike Hrvatske. U tom duhu Triglav osiguranje je kao ponosni sponzor Hrvatskog košarkaškog saveza u suradnji sa SLO-CRO poslovnim klubom, u petak 15.11. u Hotelu Hilton organizirao događaj na kojem je premijerno prikazan video spot u kojem su protagonisti sadašnje i buduće zvijezde košarke (Šarić, Zubac, Prkačin). Nakon puštanja spota održan je intervju sa košarkaškom legendom ujedno i predsjednikom HKS-a Stojkom Vrankovićem te trenerom reprezentacije Veljkom Mršićem kojeg je vodio sportski novinar Mako Šapit. Na samom događaju je bio prisutan i glavni tajnik HKS-a Josip Vranković. Rukovodstvo Hrvatskog košarkaškog saveza i rukovodstvo Triglav osiguranja su sa velikim zadovoljstvom neposredno nakon samom događaja dobili informaciju da je Split izabran kao domaćin olimpijskog kvalifikacijskog turnira, što je još više pojačalo značaj ovog događaja.
 

 

Grupa Triglav, kao regionalni lider u osiguranju u svojoj strategiji ima zacrtano promicanje sporta i zdravog života kao garancije zdravlja djelujući društveno odgovorno. Partnerstvom sa Hrvatskim košarkaškim savezom kroz četverogodišnje sponzorstvo vjerujemo da ćemo kroz naše ambasadore košarke ojačati naš „brand“ koji je prisutan 52 godine na teritoriju Republike Hrvatske izjavio je Marin Matijaca, predsjednik Uprave Triglav osiguranja Zagreb.

 

Podijeli na:
Share on Google+