Postupak rješavanja

Važni koraci pri nastanku štete

1. Paziti - najvažnija je osobna sigurnost ljudi.
2. Spriječiti dalju štetu.
3. Snimiti fotografiju – ukoliko je moguće načinite nekoliko fotografija štete.
4. Provjeriti postojeće osiguranje i prijaviti štetu.
5. Početi s rješavanjem štete tako da se sačuvaju dokazi o uzroku i opsegu štete.

POSTUPAK RJEŠAVANJA ODŠTETNOG ZAHTJEVA

PODNOŠENJE ODŠTETNOG ZAHTJEVA
  • Odštetni zahtjev podnosi se na predviđenom obrascu koji se može dobiti na:
  • web stranici Triglav osiguranja (dalje: Triglav)
  • u svim prodajnim/prijemnim uredima Triglava
  • kod prodajnog zastupnika Triglava
NADLEŽNOST ZA OBRADU ODŠTETNOG ZAHTJEVA
  • Po ispunjavanju obrasca i uz pribavu potrebne dokumentacije, odštetni zahtjev podnosi se nadležnoj stručnoj Službi Triglava:
  • osobno,
  • putem pošte ili
  • na slijedeće adrese
DODATNA POJAŠNJENJA/DOKUMENTACIJA
  • Ukoliko stručni suradnik ocjeni da je za rješavanje odštetnog zahtjeva potrebno priložiti dodatnu dokumentaciju, pojašnjenje ili obaviti dodatne izvide o tome se oštećenik posebno pismeno ili usmeno obavještava
ODLUKA I OBAVJEŠTAVANJE
  • Nakon izvršene obrade odštetnog zahtjeva Triglav oštećeniku daje pisanu obavijest u vezi s isplatom ili drugim načinom rješenja odštetnog zahtjeva
PRITUŽBENI POSTUPAK
  • Ukoliko oštećenik nije zadovoljan odlukom ili postupanjem Triglava prilikom obrade odštetnog zahtjeva, isti može podnijeti pisanu pritužbu:
  • osobno
  • putem pošte ili
  • putem sredstava elektroničke komunikacije,
  • na slijedeće adrese
  • Zaprimljenu pritužbu rješava pritužbena komisija Triglava.
INFORMACIJE TIJEKOM POSTUPKA RJEŠAVANJA ODŠTETNOG ZAHTJEVA
  • Za sve informacije tijekom i nakon obrade odštetnog zahtjeva oštećenik se može stručnoj službi Triglava obratiti na slijedećim adresama.