Poslovanje Triglava je u skladu s godišnjim planom

17. 11. 2017

Triglav osiguranje Zagreb i u trećem kvartalu bilježi premijski rast

 

Triglav grupa je ovogodišnji devetomjesečni period završila s dobiti prije oporezivanja u visini od 64,5 milijuna eura. Uzmu li se u obzir predviđene prilike do kraja godine, u Zavarovalnici ocjenjuju da će ostvariti godišnji plan. Konsolidirana fakturirana bruto premija osiguranja iznosila je 777,1 milijun eura, što je 8 % više nego u istom periodu lani. Bruto iznosi šteta povećali su se za 5 % na visinu od 467,4 milijuna eura kao posljedica povećanja osiguravajućeg portfelja i učestalosti štetnih događaja u odnosu na lani. Kombinirani količnik Triglav grupe ostaje povoljan (95,3 %) i na nivou je njegove prosječne ciljne vrijednosti za strateški period. Grupa je u zahtjevnim prilikama na tržištima kapitala uspješno upravljala financijskim investicijama u vrijednosti od 3,1 milijarde eura i to sve u skladu sa svojom relativno konzervativnom investicijskom politikom. Triglav Osiguranje, Zagreb, koji je dio Triglav grupe, je u devet mjeseci 2017.  zabilježilo za čak 11 % veću ukupnu premije kao u istom periodu lani. Društvo je poboljšalo svoj tržišni udio na 4,7 %, čime zauzima osmo mjesto na hrvatskom osigurateljskom tržištu.

 

Profitabilno poslovanje. Triglav grupa je devet mjeseci 2017. godine završila s dobiti prije oporezivanja u visini od 64,5 milijuna eura (lani 67,5 milijuna eura) te s neto dobiti u visini od 52,3 milijuna eura (lani 53,6 milijuna eura).

 

Rast premija na svim tržištima i u sva tri segmenta osiguranja. S obzirom na isti period lani Triglav grupa je ostvarila rast premija od 8 % (777,1 milijun eura). Rast premije ostvaren je u sva tri segmenta osiguravajuće djelatnosti. Premija osiguranja imovine povećala se za 8 %, kod životnih osiguranja za 3 % te zdravstvenih osiguranja za 14 %. Grupa je na svim svojim tržištima ostvarila rast premija i to na slovenskom tržištu taj je rast u prosjeku iznosio 7 %, a na tržištima izvan Slovenije 11 %. U 2017. godini situacija na tržištima osiguranja postepeno se poboljšava, ali ostaje agresivna cjenovna konkurencija.

 

Povećani štetni događaji, povoljan kombinirani količnik. Triglav grupa je fakturirala 5 % viši bruto iznos šteta (467,4 milijuna eura). Više štetnih događaja posljedica je povećanog osiguravajućeg portfelja i veće učestalosti šteta, ali i masovnih štetnih događaja. Tih je u 2017. godini bilo više no lani. Njihova ukupna vrijednost u prvih devet mjeseci ove godine iznosila je 25 milijuna eura (lani je u čitavoj godini iznosila 19 milijuna eura). Usprkos povećanju količnika šteta kombinirani količnik Grupe ostaje povoljan te je iznosio 95,3 % (lani 95,0%), što je na nivou njegove prosječne ciljne vrijednosti za strateški period.

 

Prinosi financijskih investicija. Grupa je krajem septembra 2017. raspolagala s 3,1 milijardom eura financijskih investicija. U situaciji kad su niske kamatne stope, zbog kojih su u usporedbi s lani realizirani niži prihodi od kamata, investicijama se uspješno upravljalo. Gledano kroz vrijednost prinosi od financijskih investicija ostali su na lanjskom nivou i to prvenstveno zbog više dobiti od prodaje financijskih investicija.

 

Potvrđeni kreditni rejtinzi »A«. Baš kao i lani i u 2017. godini obje kreditne agencije, S&P Global Rating i A.M.Best, dale su Triglav grupi iste visoke kreditne rejtinge »A«, sa stabilnom srednjoročnom prognozom. Agencije su kod toga naglasile konstantnu profitabilnost poslovanja posljednjih godina, vodeći položaj na tržištu, financijsku stabilnost Grupe, dobru zaštitu kroz reosiguranja i odgovarajuće upravljanje rizicima.

 

Predsjednik uprave Zavarovalnice Triglav Andrej Slapar je rekao: »Naše poslovanje je u devet mjeseci ove godine bilo profitabilno i sigurno, Grupa je financijski stabilna, što potvrđuju i visoki kreditni rejtinzi. Na tržištima kapitala ostaju zahtjevne prilike, a uz sve to ove godine imamo povećani broj masovnih štetnih događanja. Uzimajući u obzir predviđene prilike za odvijanje poslovanja do kraja godine, ocjenjujemo da ćemo realizirati naš godišnji plan. U 2017. nastavljamo ili počinjemo provoditi aktivnosti u pravcu smjernica naše strategije za period 2017-2020. U središtu naše aktivnosti su klijenti te s obzirom na njihove potrebe i posebnosti na pojedinačnim tržištima prilagođavamo i razvijamo svoju ponudu i prodajne kanale. Na svojim tržištima investiramo u dijelove osiguravajuće djelatnosti na kojima očekujemo najveći stupanj rasta. Tako smo ove godine ušli na tržište dobrovoljnog mirovinskog osiguranja u Bosni i Hercegovini te na makedonsko tržište životnih osiguranja. Uvjeren sam da su predanost i energija tima Triglav grupe garancija da ćemo uspješno ostvariti ciljeve koje smo si postavili.«

Triglav osiguranje na hrvatskom tržištu

Triglav Osiguranje, Zagreb tijekom trećeg kvartala 2017. godine nastavilo je premijski rast te je ukupna premija Društva povećana za 9,2 % u odnosu na isto razdoblje prošle godine, što iznosi 323,1 milijuna hrvatskih kuna HRK (obračunato u eurima premija je povećana za 10,7%, što iznosi 43,4 milijuna eura), dok je ukupno tržište osiguranja poraslo tek za 2,6 %. Broj prodaje polica neživotnih osiguranja povećan je za 10,3 %, u odnosu na isto razdoblje lani. Prodajni rezultati odrazili su se i na tržišni udio, koji je u navedenom razdoblju porastao za 0,3 postotne točke te sada iznosi 4,7 %.

 

Unatoč vrlo jakoj konkurenciji i u trećem smo kvartalu ostvarili značajni premijski rast. Rastemo brže od tržišta pa nam posljedično raste i tržišni udio. Ključ uspjeha je jasno definirana i iskomunicirana strategija poslovanja, racionalizacija troškova i naši zaposlenici, kojima još jednom želim zahvaliti na trudu.“, izjavio je Marin Matijaca, predsjednik Uprave Triglav osiguranja Zagreb.

 

 

Podijeli na:
Share on Google+